Vysvetleni

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Pondělí Duben 28 08:22:35 CEST 1997

On Fri, 25 Apr 1997, Vladimir Meciar wrote:

> - Tiez profesionalnost je na vyssej urovni u programov,
> ktore su standardom v instalaciach Linuxu ako u produktov MS.
>  Prikladom je napr. Word versus LATEX.

Prestoze obecne s Vami souhlasim, nemyslim, ze zde by slo o vhodne
srovnani. TeX je o necem uplne jinem nez Word. Jestli ke kompu posadite
nejakeho humanoida (cloveka, ktery jeste nevidel komp jinak nez pres
neprustrelne sklo), tak ho velice rychle naucite pouzivat Word. TeX je
spise pro lidi, kteri uz se v tom trochu vyznaji, a tem pak muze DOST
VYRAZNE usnadnit praci (treba to, ze je programovatelny).
Word je zase podstatne intuitivnejsi.

                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |