ADMIN

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Duben 28 13:02:34 CEST 1997

> 	Zaradil jsem instruc.com do .ignored a poslal jsem
> upozorneni na postmastery domen pixi.com, best.com, home.com,
> erols.net a bbplanet.com, coz byly domeny, ktere byly na konci
> Path v tom "prispevku". Ma to NNTP-Posting-Host: annex10-23.pixi.com,
> takze pokud je pixi.com slusny provider, tohoto cloveka
> odpoji.

Tohle mi pripada jako prilisne pouziti sily. Nechci toho cloveka nijak
chranit (mam o nem sve mineni), ale on prece rekl jen svuj nazor.
Pokud si to nekdo vzal prilis k srdci je to jeho vec. ja myslim ze to je
dalsi prehnana reakce. (doufam ze taky nebudu odpojen)
Zadnym straslivym zpusobem nas neurazil, pokud ano, tak me teda ne.
(sem jsem chtel napsat neco ne zrovna lichotiveho, ale pak jsem si to
rozmyslel)

> 	Prosim neposilejte zadne dalsi prispevky k subjectu "VLEZTE MI ..."
> do konference.

Tenhle dopis je reakci na reakci Admina a ne na reakci onoho dopisu. Pokud
by mi snad nekdo chtel nadavat, vyleval jsem si srdce na Admina a ne na jednoho
nejmenovaneho jedince, ktery to se svymi emocemi trochu prehnal.

				Ondra

		* 	          Ondra Bezucha			*
		* E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz	*
		* URL:	  http://www.spsselib.hiedu.cz/~xbezuch *