Cesky Xterm

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pondělí Duben 28 14:17:58 CEST 1997

Mam tady takovy maly problem s ceskym Xtermem. Neco se mi povedlo,
nevim jak, ale v ceskem xtermu najednou nelze na psat dlouhe male a.
Musim ho napsat pres mrtvou klavesu. Misto nej se mi vzdy napise dlouhe
male u. Asi je nekde hrabnute do definice klavesnice. Nevite nekdo, kam
sahnout a hledat chybu?

				Miroslav Lednicky

--