Cesky Xterm

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 28 15:17:10 CEST 1997

Miroslav Lednicky pise:
: > : Mam tady takovy maly problem s ceskym Xtermem. Neco se mi povedlo,
: > : nevim jak, ale v ceskem xtermu najednou nelze na psat dlouhe male a.
: > : Musim ho napsat pres mrtvou klavesu. Misto nej se mi vzdy napise dlouhe
: > : male u. Asi je nekde hrabnute do definice klavesnice. Nevite nekdo, kam
: > : sahnout a hledat chybu?
: > 	Tohle jsem taky na nekterych strojich pozoroval. Ale jen
: > na nekterych strojich. Ted uz cesky xterm nepouzivam, takze me to nepali.
: > Ale reseni pravdepodobne bude v tom, ze v resource souboru zalezi na poradi
: > radku. Takze prohazet radky, ktere se tykaji prislusne klavesy.
:
: Ktery soubor to je, jestli muzu jeste otravovat ... ;-)
:
	/usr/lib/X11/app-defaults/XTerm.

-Yenya

--