Par otazek k PPP

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pondělí Duben 28 19:32:22 CEST 1997

> Pozrite si program ipfwadm sekciu Accounting. (sucast napr. Slackware)
Hmm... Hezke :-))
Problem je, ze bych to accountovani musel mazat pri kazdem spusteni pppX a
hlavne odecitat po skonceni spojeni. To nevim, jak udelat, ale jeste si s
tim pohraju.

Vic me ale trapi ty ostatni otazky: (viz prvni dopis threadu)
1) Hlavne:  "bsd_decomp0: bad sequence # XX, expected YY" ... co s tim???
2) proc mi to pise na consoli, kdyz to nema nic takoveho dovoleno??
3) nejaky komprimator ppp provozu kompatibilni s Win95 (ale v to ani moc
nedoufam :-((

Diky vsem
Michal Ludvig