Pascal & Linux ?

Tomas Pohanka pohanka na sup.pvt.cz
Úterý Duben 29 06:26:30 CEST 1997

On 28. dubna 1997 17:33, Ondrej Bezucha[SMTP:xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz] wrote:
> Ja jsem nikdy packal nezatracoval. Ja jen rikam, ze Linux a dalsi UNIX based
> systemy jsou dela'ny v cecku a tak se i system chova ceckovsky. Poskytuje
> ceckovsky prostredi atd. Pascal je urcen predevsim pro vyuku a ne pro profi
> nebo neprofi programovani.

> Tak moment tu odbornou prednasku jsem zadal ja, jelikoz Perl dost silne neumim.
> :-)

Puvodni tema i subject je sice k pascalu, ale co se tyce PERLu, docela
pekna prirucka je na http://info.pvt.net/perl/perl.htm.
Je to ovsem prirucka ke znalosti jazyka, ne HOWTO jak PERL nainstalovat.

 Tomas Pohanka                     e-mail: pohanka na sup.pvt.cz
 PVT a.s. Sumperk, Zerotinova 81     tel.: (0649) 393203