Pocet telnetu, SMTP posta

Martin Vysohlid vysohlid na ipp.cas.cz
Úterý Duben 29 12:06:03 CEST 1997

On Tue, 29 Apr 1997, Zdenlk Mazanec wrote:

> a) lidi, co si vybiraji postu pres pop3 hlasi, ze nemohou na postu
> odpovidat ani psat novou - asi odesla podpora SMTP ... da se to nejak
> jednoduse napravit ? Kde se da sehnat daemonek, ktery mi asi zarval ?

Moc nepomuzu, bohuzel,
ale myslim si, ze k odesilani posty je treba jen, aby bezel sendmail.
(Nektere programy -Pegasus- si pred odeslanim pres pop3d overi uzivatele,
ale pokud jsem to pochopil dobre, tak vybirat posta jim jde...)

Jinak by me docela zajimalo, co se upgradovalo, abych se pripravil na
podobny gulas az budu upgradovat sam.

Preju hodne stesti, Martin