Problem s SSH 1.2.17-4

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Úterý Duben 29 20:45:44 CEST 1997

>Vazeni kolegove,
>
>    pokousel jsem se naistalovat zminene ssh do RedHat 4.1 (2.0.27)
>a nepodarilo se mi rozchodit autentikaci pres .rhosts (.shosts ,
>hosts.equiv ..) a to ani v ciste podobe ani v kombinaci s RSA.
>Vzdy se vyzaduje heslo, a to i pri ssh na sebe sama.
>    Kdyz jsem pouzil starsi verzi ssh-1.2.14-3, tak to chodi. Jen ostatni
>systemy placou, ze verze je prilis stara.
>    Nema nekdo vice zkusenosti?

problem by mohl byt v konfiguracnich souborech ssh_config a sshd_config.
starsi verze je myslim ukladaly primo do /etc/ zatimco novejsi do /etc/ssh/
takze je mozne, ze nova verze pouziva jinou (spatnou) konfiguraci a vy jste
celou dobu opravoval konfiguraky te stare verze.
podivejte pomoci 'rpm -ql ssh', ktere jsou ty prave :-).

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael