mitsumi mouse & X = :-(

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Středa Duben 30 15:27:49 CEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, Robert Gogela wrote:

> Pouzival jsem Mitsumi 2-tl. mys donedavna a behala
> bez problemu s gpm, XFree 3.1.2 i 3.2, xInside i MetroX.
>
> Podle me mate bud vadnou mys nebo spatne nastaveny
> X server.

 :-)) no to se prave pokousim touhle cestou zjistit, mys vadna neni na
99.9% (vzdyt jsem ji dneska kupoval - je uplne nova - a krom toho jsem ji
pouzival i predtim, nez jsem na ni slapnul), takze to bude asi nastavenim X serveru,
ale ja za boha nikde nevycetl ani predtim ani ted. HELP !!
								Pizi