Radic WD7296

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 1 11:26:39 CEST 1997

On Thu, 31 Jul 1997, Patka Martin wrote:

> chtel jsem si nainstalovat Linux i na muj domaci pocitac,
> a narazil jsem na SCSI radic. Mam WD 7296 a nevim, zda
> nekde existuje pro Linux podpora. Pouziva nekdo tento
> radic ?

jednou nam omylem neco podobneho dodali, a jak jsem zjistil, tak pro to
linuxovy driver sice existuje, ale je v pocatecnich fazich vyvoje, takze
asi neni vhodny pro "production" system (maji nejake www stranky)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)