instalovanie .deb

Tomas Macak tmacak na TUKE.SK
Pondělí Srpen 4 11:18:04 CEST 1997

Zdravim,

asi pred tyzdnom som si nainstaloval debiana. Vsetko islo okay. Teraz si
vsak chcem doinstalovat ssh, stiahol som si package ssh_daco.deb, avsak
doinstalovat sa mi ju nepodarilo - dselect ju nenasiel ( myslim, ze by
problem vyriesilo aj stiahnutie Packages.gz, ale nejako sa mi to nezda ).
Preto by som sa chcel spytat, ci v debiane existuje nieco podobne, ako
rpm v RedHate ( v debiane sice tiez existuje rpm, cize teoreticky by som
si mohol stiahnut aj rpm package a nainstalovat tu ale ... )

Vdaka ...

--
    #        Tomas Macak - system administrator at SPSE Lipt. Hradok
   ###                   - administrator at UVT TU Kosice