rpm neinstaluje

Vyhnalek Petr technik vyhnalek na alef.mpo.cz
Pondělí Srpen 4 11:46:00 CEST 1997

Microsoft Mail v3.0 (MAPI 1.0 Transport) IPM.Microsoft Mail.Note
Od:  Vyhnalek Petr  technik
Komu:  linux
Predmet:  RE: rpm neinstaluje
Datum:  1997-08-04 11:47
Priorita:  3
ID zpravy: EDF743BEBE0CD111BC5D0020AFF06752
ID konverzace: RE: rpm neinstaluje

tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Diky za odpoved.
Link mam samozrejme udelany.
U ruznych rpm balicku mi  to hlasi, ze chybi ruzne soubory, napr.: u
linuxthreads mi to hlasi, ze chybi /sbin/ldconfig, prestoze tam je.

      Petr

> Pri instalaci pomoci rpm -i <balicek> mi rpm zahlasi /bin/sh is needed
> by
> balicek.

Tak se podivejte, jestli mate zadany symbolic link, nebo prejmenovany
shell v /bin.
Jestli ne, tak ho udelejte, jestli ano, tak nevim. :-)

Martin
 --
|Martin Kokes'       QQQQ                     ll ll        |