Padajici vga aplikace

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pondělí Srpen 4 13:03:38 CEST 1997

Hynek Med wrote:

> [...]
> pouziva nejaky graficky SVGA mod.
>
> ERROR: cpu exception in dosemu code outside of VM86()!
> trapno: 0x0d  errorcode: 0x00000000  cr2: 0x00000000
> eip: 0x401324a3  esp: 0xbffffafc  eflags: 0x00010612
> cs: 0x0023  ds: 0x002b  es: 0x002b  ss: 0x002b
> General protection exception
> GDT selector: 0x0000
> Exception was caused by DOSEMU
> ERROR: timed/signalled out in leavedos()
>
> Horsi je, ze se zablokuje klavesnice a s pocitacem nelze nic delat.. Totez
> mi dela i SVGA doom. ZGV funguje dobre. Tak nevim. Vite nekdo?

Neco podobneho mi to dela taky . Zkousel jsem nektere veci v Alegru pod
djgppa bylo to dost neprijemne. Me to ovsem nevypisuje registry, ale
proste "zatuhne".
 Trochu tomu pomohlo pohrabat se v /etc/dosemu.conf a nastavit ponekud
agresivnejsi pristup ke klavesnici
( vsechny hodnoty na on. Pise se ze je to mene stabilni, ale ze je to
dokonaljsi emulace nez pokud jsou vypnuty, ale kupodivu se to kousalo
mene  ), ale stejne se to obcas kousne. Obcas jde alespon se prepnout do
X Window, ale nekdy prestane reagovat i NumLock a neda se stim nic
delat.

:-(

> Hynek

S pozdravem