TGDB

Franta Hakl hakl na pc_411a.uivt.cas.cz
Pondělí Srpen 4 14:15:05 CEST 1997

Pratele,

TGDB je Xovska nadstavba pro GNU debugger gdb. Nedari se mi to nainstalovat,
samotny tgdb-1.4 jsem nainstaloval, podpurny tgdb-wish take. Vysledkem je, ze po
spusteni tgdb dostanu

pc_411a:~/tgdb-1.4>./tgdb
tgdb_wish: can't load library '/libX11.so.6'
        No such library.

Poridil jsem ostatni baliky nutne pro beh tgdb-wish, konkretne
tcl7.3, tk3.6, tclX7.3a, BLT1.3, TkSteal#.6c a expect5.3. Buhuzel pod me X11R6 se nedari
zkompilovat balik tclX . Tim padem nemam potrebne knihovny.

Rad bych vedel:

1) videl nekdo nekdy chodit tgdb pod Linuxem?
2) jsou nekde ke stazeni binarni soubory a prislusne knihovny, pokud mozno kompletni,
   se vsim co je k behu treba?

Rad si necham poradit od kazdeho, kdo to jiz rozchodil.

S pozdravem Franta