ADMIN: Reply-To: do konference, nebo autorovi?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 4 14:40:19 CEST 1997

	Zdravim ctenare teto konference,

	dostal jsem jiz druhy dopis s navrhem, zda by nebylo lepsi
mit v prispevcich z konference Reply-To: na autora prispevku a ne
do konference. Chtel bych se zeptat na vas nazor. Piste mi prosim
na moji adresu (ne do konference) svoje nazory (Subject ponechte,
at vim, o co jde). Po nejake dobe poslu summary a nebude-li vysledek
jasny, jeste pripadne vyzvu k diskusi primo v konferenci.

	Muj osobni nazor: Konference nema zase az tak velky provoz,
aby se musel redukovat pres Reply-To: autorovi. A myslim, ze zmena by prinesla
vic potizi nez uzitku. Technicky to ale na nasem listserveru realizovat lze.

-Yenya, spravce konference linux na muni.cz

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //