Locales & cestina II, Krupka

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Srpen 5 10:29:54 CEST 1997

On Mon, 21 Jul 1997, Michael Mraka wrote:

> [...]
>
> Zda se, ze jsem se spatne vyjadril, slo mi o to zda netscape (nejak)
> akceptuje cestinu na vstupu (ve formularich) a to, dle meho nazoru (ted
> jsem to zkousel), nezvlada bohuzel ani communicator 4.01 :-(.

 Promin, ze jsem se tak dlouho neozval, bohuzel jsem tu asi mesic nebyl.

O netscape nevim, zda funguje cestina ve formularich, ale muzu to doma
vyzkouset a podat zpravu. Podle mych zkusenosti na OSF jsou s tim
problemy.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *