XFig a diakritika?

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Srpen 5 13:07:45 CEST 1997

On Tue, 22 Jul 1997, Derfinak Jan wrote:

> Ako sa podarilo presvedcit xfig aby pouzil L2 fonty? Ja som taku moznost
> nikde neobjavil. Dufam, ze riesenie nie v tom, ze sa vymazu vsetky L1 fonty,
> a potom mu uz nic ine neostane len pouzit L2 fonty.

 Osobne bych se zkusil podivat do adresare /usr/lib/X11/app-defaults
a v souboru Xfig (XFig) by to melo jit opravit.

> 				jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>
>
> ----- I can't get no satisfaction -----
> 			Rolling Stones

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *