modules na RedHat

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Srpen 5 13:35:45 CEST 1997

On Tue, 5 Aug 1997, Michal Ruml wrote:

> Po vygenerovani noveho jadra (make config,make zlilo,make modules ,make
> modules_instalal) mi system pri startu hlasi opakovane :
>
> " *** Unresolved symbol in module /lib ..."
> Co s tim ?
>
> Distribuce: SARAH (CD z knihy LINUX-Internet server = RedHat
> 3.0.3+3.0.4)
> Jadro:      2.0.20
> --
> Michal Ruml
> mailto:ruml na plusl.cz

Doufam, ze se zase tak moc nepletu:

Distribuce RedHatu pri instalaci obsahuje spoustu modulu, aby se vyhovelo
pokud mozno kazdemu. Jsou v /lib/modules/verze_jadra. Pak pokud si jadro
prelozite a pouzijete jen nektere moduly, tyto se nahraji do
stejneho adresare (make modul install), pokud jste jadro neupgradoval, ale
ty puvodni tam zustanou a pri bootu matou kerneld. Resenim je ty matouci
smazat nebo si tech hlasek nevsimat. Pri prekladu jine verze jadra je to
bez problemu.

Zdravi Jaroslav Honsa.