NC 4.02b7

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Úterý Srpen 5 20:54:16 CEST 1997

> Date: Tue, 5 Aug 1997 20:20:45 +0200 (MEST)
> From: Radek Vybiral <Radek.Vybiral.fei na vsb.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Classless delegace

> Prejdi na libc-5.4.33. Odzkouseno na Redhat 4.0.

V souvislosti s timhle bych se rad zeptal: Mam "novy" Netscape
Communicator, verze 4.02b7. Mel jsem libc-5.4.33, ted mam zase
starou 5.3.12. XFree 3.2, akcelrerovany server Mach64.

A ted: Vetsina apletu v Jave to shodi, kolega ma to same na SUSE
se starsi verzi XFree a zije mu to. Muze mi nekdo potvrdit ci
vyvratit, ze je to iXy? libc na to vliv nema, kvuli tomu jsem s tim
uz hybal.

A jedna otazka mimo misu: Dokazal nekdo v 4.0x na Linuxu rozchodit
CP1250? Chova se mi to nejak divne a at hledam jak hledam, nenechazim
ani slovo o tom, jetli je to tam jen pro okrasu nebo to ma byt fakt
funkcni.

Dik za ideje.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria