Lokalni obdoba FTP mailu

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Srpen 6 10:33:02 CEST 1997

> 	Preji dobry den,
>

>   chtel bych se zeptat na moznost vytvoreni skriptu, ktery by po
> spusteni stahnul z nejakeho ftp archivu soubor. Co ma stahnout a odkud
> by se zadavalo parametry pri spousteni toho scriptu.

perl -MLWP::Simple -e 'getstore "ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/ROADMAP", "/tmp/ftp.roadmap";'

Potrebujete Perl a z CPANu nainstalovat libwww knihovnu. Z vyse
uvedeneho prikladu vyplyva, ze muzete specifikovat libovolne URL,
takze je jedno, jestli to chcete stahnout z www nebo ftp.

Samozrejme, ze spousta dalsich informaci je v LWP(3) a v odvozene
dokumentaci.

Doufam, ze to pomuze.

                   I can take or leave it if I please
    European RC5 56 bit cracking effort -> http://www.cyberian.org/
Please note that I will be without e-mail access from August 21 for a month.