Redhat

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Srpen 6 14:41:50 CEST 1997

Patka Martin wrote:

> Zdravim,

> Ja jsem k RH 4.2 prisel asi za 150,- jako priloha ke knize
> "Pouzivame Linux" od ComputerPress ( http://www.cpress.cz ).

Muzete nekdo napsat par slov o tehle knizce?
Treba obsah kapitol a srovnani treba s Brandejsem.
Koukal jsem na to http, stoji 395,- plus optional 150,-
za CD. Ja bych si mozna tu knizku kopil, ale CD nepotrebuju,
protoze jsem jednak na drate a jednak pouzivam Debiana,
tak bych se kdyz tak nechal ukecat, koupit tu knihu
i s tim CD a to CD pak nekomu prenechat.

Petr Herman