AHA2940 - mate ho?

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:57:47 CEST 1997

Simonik Ivan wrote:

> Provozujete nekdo AHA2940 Ultra Wide s Linuxem? Pokud ano, jake mate
> jadro
> a jake zkusenosti?
>
>                                 Diky za vsechny odpovedi
>                                                 Ivan

 AHA 2940UW pouzivam jiz par mesicu. Cela sestava vypada takto:

MB:   DTK PAM-0055I (Intel HX chipset, 512kB cache)
CPU:  AMD K5 166MHz
RAM:  32MB EDO
VGA:  Matrox Millenium 4MB
SCSI: AHA 2940UW
HDD:  Seagate ST 15150W 4GB
NET:  3Com 3C900 (BNC)

plus framegrabber Matrox Meteor

OS: RedHat 4.2, kernel 2.0.30

Zkusenosti s touto sestavou jsou zatim velmi dobre. Vse je stabilni
a pomerne rychle (X v truecolor 1024x768), pouze jadro jsem musel
prelozit optimalizovane pro 386, protoze optimalizace pro pentium
zpusobovala problemy nekterym programum (gnu C, netscape, Gimp).
Optimalizace modulu pro adaptec by snad mohla zrychlit disk, ale
k tomu jsem se jeste nedostal...

	Zdravim,
		Pavel PaFouk Formanek