Kopirovanie linuxoveho filesystemu, ktory program je najlepsi?

Petr Ferschmann P.Ferschmann na icl.cz
Čtvrtek Srpen 7 11:33:16 CEST 1997

Petr Snajdr wrote:

> nechcem
>
> existuje program jehoz jmeno si nepamatuji. Snad Partion Magic ? (
> treba
> ho nekdo zna). Je to sice komerce, ale umi zmenit velikost partion
> ext2,FAT,NTFS a asi hromady dasich.
>
> S pozdravem
>    Petr Snajdr

   Ten program se jmenuje Partition Magic. Je to DOGovsky program a umi
menit velikost
partition aniz by dochazelo k poskozeni dat. Umi menit i velikost
sektoru. Sam jsem ho pouzival
pri instalaci Linuxu. (Bohuzel byly doby kdy jsem Linux jeste nemel (Kde
jsem to moh zit))
Byl, ale problem s tim, ze sice udava, ze umi pracovat s ext2, ale me to
partitionu neoznacil
jako ext2 a proto jsem s ni nemohl pracovat. Jestli nekdo vite proc
reknete.
U distribuce Linux Slackware byl take program pro zmenu velikosti
Partitionu bez ztraty dat, ale nevim jestli nebyl jen pod MS-DOG.
PM ma podobne rozhrani jako Windowz IQ 0.95. (Fuj je mi spatne jen kdyz
to pisu) (Ted v nich bohuzel pracuju)

S pozdravem Petr Ferschmann