SPARC Linux - cestina

Vaclav Tomec murphy na pef.czu.cz
Čtvrtek Srpen 7 15:29:54 CEST 1997

Nema nekdo nahodou zkusenosti s pocestenim RedHat SPARC 4.2 ?

Nainstaloval jsem si fonty z ftp.vslib.cz a chtel jsem pocestit emacs
a xterm. (xterm pouze pro zobrazeni ceskych textu)

Emacs jsem pocestil pomoci baliku emacs-czech verze 3.6 a xterm
pomoci xterm.ad.new, ktery jsem nasel na serveru www.cestina.cz.

Vse se nainstalovalo v poradku, ale pokud chci v emacsu pouzivat
cesky font (i jakykoliv jiny mimo 'fixed'), tak se emacs roztahne
nesmyslne do sirky a pokud pisu, tak mi  jednotlive znaky proklada
mezerami, ktere zmizi prepnu-li mezi buffery. V xtermu je to
stejne.

Dekuji za jakoukoli radu.

         wwwww
       g( o o )g
                      |           Tomec Vaclav           |
                      |   CZECH AGRICULTURE UNIVERZITY   |
      .oooO Oooo.     |   E-Mail   : murphy na pef.czu.cz   |
        \_) (_/