Kopirovanie linuxoveho filesystemu, ktory program je najlepsi?

"Snek" Stanek Petr finurad na ova.comp.cz
Čtvrtek Srpen 7 14:12:05 CEST 1997

> Patrition Magic v.2 neumi s ext2 nic delat! Jen jej zobrazi.
> Verze 3 je podle manualu natom stejne, mam ho a hned vyzkousim.

Sousel jsem opravdu neumi nic jineho nez zobrazit a mozna
formatovat a vytvorit. (Neskousel jsem) Vzadnem pripade zmenit.

Ja pouzivam radsi pro ext2 a NTFS fips + linux-fdisk ze startovaci
instalacni diskety.

| "SNEK" Petr Stanek          E-MAIL: finurad na ova.comp.cz  |
| Financni urad Ostrava III   I B M   A I X                |
| Spravce site UNIX/WIN NT    L I N U X  R e d  H a t  4.1 |
| WebMaster http://www.comp.cz/linux                       |
| HomePage  http://www.comp.cz/linux/snek                  |