prijimac DCF-77

Kostern.Jiri/3400/EPO na epo1.ccmail.x400.cez.cz Kostern.Jiri/3400/EPO na epo1.ccmail.x400.cez.cz
Čtvrtek Srpen 7 13:49:06 CEST 1997

     Mam prijimac casoveho signalu DCF-77 (77,5kHz z Mainflingenu u
     Frankfurtu) a chtel bych ho rozchodit pod linuxem. Nemate s tim nekdo
     zkusenost ?

     zkousel jsem xntp3-5.90 a xntp3.5f z http://www.eecis.udel.edu/_ntp/
     kde psali, ze to ovladac pro DCF-77 obsahuje, ale nepodarilo se mi to
     nakonfigurovat tak, aby to chodilo.
     Me by stacil i nejaky jednodussi programek.

     Zkousel jsem i dosemu (sw pro dos mam), ale tam to nechodilo a navic
     mam pocit, ze z dosemu cas systemu stejne zmenit nejde.

     Jsme za firewallem, takze prima synchronizace z NTP serveru asi
     nepujde (ale zkousel jsem atomtime95 pro W95, ktery umel prejit pres
     http proxy a podle NTP se synchronizoval).

     Jeste upresneni protoze tech prijimacu existuje asi cela rada:
     RPC DCF-77 vyrobce asi SURE A.G. Kerzers
     distributor OMNIPRESS Praha
     mala seda krabicka s LEDkou uprostred, pripojuje se pres RS232
     dodany sw - dos,win,nw

     diky za jakoukoliv radu

                             Jiri Kostern
                      kostej1 na epo1.ccmail.x400.cez.cz