Diletantsky dotaz, jak rozpakuju gzip -c

Ondrejicka Stefan ondrej na idata.sk
Pátek Srpen 8 14:47:36 CEST 1997

Ahoj.

On Fri, 8 Aug 1997, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> Narazil jsem na problem. Asi je to strasna pitomost, ale nikde nemuzu
> najit jak na to. Zapakoval jsem soubory prikazem gzip -c * > data.gz

lepsie by bolo napr.  tar -cf * |gzip -9c > data.tgz

> v domeni, ze zase pujdou rozpakovat. Jenze ono se mi to rozpakovava
> jako jeden velky soubor pod jmenem posledniho souboru co jsem
> zapakoval.

> Da se s tim neco delat?

Nie . Jedine ze by si vedel velkosti mena a poradie jednotlivych suborov (-(

---
Ondrejicka Stefan    <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11 ,917 08 Trnava ,Slovakia