HELP Ctyri seriove porty.

mazouch mazouch na brn.pvt.cz
Pondělí Srpen 11 09:37:19 CEST 1997

Smolik Daniel wrote:

> Dobty den !

> Zadny problem ja je mam take.

> To je bohuzel normalni, u PC s obyc seriovou kartou potrebuje kazdy port
> 1 IRQ. Jedine reseni je zakoupeni multiportove karty (cena cca. 6000)
> ta zvlada na 1 IRQ vice COMu.
> Nebo kazdemu portu dat 1 IRQ ja to mam resene nasledovne.
> COM1  IRQ 4 on borad 16550A
> COM2  IRQ 3   ""
> COM3  IRQ 9  karta 16450
> COM4  IRQ 10 karta 16450
> Vse funguje k naproste spokojenosti.
>
>                   Daniel Smolik
>                   smolikdan na hotmail.com

Jeste je tu moznost trosku zabastlit a upravit HW tak, aby mohly za
jeden IRQ bezkolizne tahat dve zarizeni (pres diody nebo hradlo). Pak
lze posadit dva (nebo i vic) porty na jedno IRQ. Udelal jsem si doma
variantu s diodama, neni to sice uplne nejlepsi (tecou tam dost velky
proudy), ale funguje mi to uz asi pul roku zcela OK. Bohuzel tato
moznost se netyka portu na MB, tam se k patricnym dratum nelze dostat. V
pripade zajmu napisu podrobnejsi postup.
                                                    Tom