offtopics: Instalace Apache, a gcc na HP-UX 9.07

Ondrej Filip feela na ipex.cz
Pondělí Srpen 11 10:10:06 CEST 1997

On Mon, 11 Aug 1997, Jan Kebrle wrote:

> Zdravim Vsechny priznivce Unixovych masin,
>
> Mnel bych prosbu, mam HP-UX9000/700/C100 s verzi OS 9.07 a potreboval
> bych sem nainstalovat web server Apache. Problem je v tom ze tento klon
> unixu ma pouze nejakej standartni kompilator, ktery neni schopen prekompilovat
> apache server. (je jedno jakou verzi nejde to vzadne).
> Z tohoto duvodu, jsem si stahnul z http://ftp.vse.cz/pub/unix/
> novou verzi gcc, bohuzel ji nedokazu nainstalovat, mohl by byt nekdo tak
> laskav, a poslat mi postup jak to nainstalovat?
>
> Abych se priznal tak jsem este nikdy nemel tu potrebu
> [...]

GCC se mi podarilo zkompilovat. Apache sem jeste nezkousel, ale toho bych
se nebal. Vyrazne vetsi problemy mam se zkompilovanim X. A taky se mi
nedari presvedcit ho, aby si "sednul" do 0-teho subnetu. :-(((. Co mate
presne za problem??
Nemuhl byste mi prosim poslat manpage od originalniho C-ecka ?
(/usr/ccs/bin/cc). Rad bych se na neco podival.

				Feela

P.S. A nepiste prosim v HTML.