Q: hypermail v Cechach?

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Pondělí Srpen 11 18:29:09 CEST 1997

On Mon, 11 Aug 1997, Josef Hnojil wrote:

> Ahoj,
>
> asi pred pul rokem jsem se dival na hypertextove archivy konferenci
> udelane v hypermailu. Ackoliv jsem hledal sec mi sily stacily,
> hypermailovy archiv jsem v CR nenasel. Ani v Liberci nebyl funkcni
> odkaz, ackoliv mi server Atlas hlasil, ze stranka je funkcni :))
>
> Je nejaky hypermailovy archiv v CR jeste k dispozici, a pokud ano, tak
> pripadne kde?

http://sorry.vse.cz/~tom/Linux-Announce/index.html

Jak vyplyva z nazvu je to archiv announcementu linuxoveho softu... akorat
nejak nemuzu najit cas tam udelat poradek a ta stranka uz ma asi 300kB...

					Tom

Tom VRANA, Internet & Intranet expert
CESNET z.s.p.o. 		E-mail: 	tom na cesnet.cz
Zikova 4			Phone:		++420 603 469305 (Paegas)
16000, Prague 6			HTTP:		http://sorry.vse.cz/~tom
Czech Republic