SPARCLinux a paralelni port

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Srpen 12 00:13:48 CEST 1997

Prosim o omluvu pokud to je FAQ, ale nevim fakt, kde hledat odpoved - na
SparcLinux home page neni, v RedHat manualu taky ne.

Kolega instaloval SPARCLinux na SS20 (presneji Netra i 625 ) a zjistil ze
nemuze najit podporu paralelniho portu, takze cely SS20 zatratil, kdyz
nemuze na nej pripojit tiskarnu. Nejak se mi nechce verit, ze by se na to
zapomnelo. Jak je to doopravdy. Pokud vim, tak se paralelni porty montuji
snad uz od rady SS10 - drive musely byt jako externi karty (ja mam treba v
SS-2 kartu COPOP). Pritom podpora SS10,20 je u Sparclinuxu deklarovana.
Ale ze by jen omezene (bez Centronicsu ?)

Prosim o vyjasneni. Zrovna tak se chci optat, jak je podporovan 16bitovy
zvuk (resp 8 bitovy na starsich modelech), popr specialni tzv
fast videoport
urceny pro tiskarny SPARCPrinter (tiskarna bez inteligence - ala GDI)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   4752055            *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *