PPP spojeni linux - M$ win

Michael ARBET mich na army.sk
Úterý Srpen 12 14:19:44 CEST 1997

Petr Srajer wrote:

>             Dobry den.
>
>     Pres vikend jsem se snazil spojit linux s M$ win95 pres pppd po
> seriovem kabliku bez modemu. Bohuzel neuspesne. Windoze porad chtely
> nejaky modem (naco?) a prime propojeni kabelem nejede pres ppp ale neco
> proprietalniho. Mezi linuxy mi drat funguje perfektne (ftp i 8KB/sec).
> windoze se vsak brani. Nevi nekdo co s tim?

Riesil som tento problem medzi SCO a W95, nemal som k dispozicii ziadny
z balikov uvedenych v dalsich odpovediach a tak som napisal jednoduchy
program, ktory na UNIX-e emuluje modem. Princip spociva v tom, ze Wind$
sa vzdy snazi najprv resetovat modem, potom vytacat cislo. Takze na
vsetky 'AT' prikazy posielam odpoved 'OK' a na 'ATD*' odpoviem
'CONNECT'. Vtedy si Windows mysli, ze sa mu uspesne podarilo 'vytocit' a
snazi sa nadviazat spojenie. Medzitym na UNIX-e spustim na linke
protokol. Program nie je dotiahnuty do detailov, ale je mozne, ze casom
ho budem musiet dokoncit. Princip vsak funguje. V pripade zaujmu ma
mozete kontaktovat priamo.

--
              |_          |           Michael ARBET
                          |           Network Administrator
| _   `    `  |  |     `_ | _   `     mailto:mich na army.sk
|     |    |  |  |_    |_ |     |     "640k musi stacit kazdemu."
|_    |_   |_ |_   `___   |_    |_              Bill Gates 1981