ADABAS D PE (off topic)

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Srpen 12 16:48:29 CEST 1997

Michal Vanka wrote:

>  Ano, ano. Jaksi jsem to nedomyslel.
> Dekuji.
> Michal Vanka

No v zasade to demo je celkem jednoduche na pusteni

staci proste si precist soubor s nazve

readme.pe (tusim)

Horsi uz je kdyz jsem si zakladal vlastni databazi

- to mi nejak zhavarovalo pri vytvareni na nedostatek shared memory

no zkusim prelozit novy kernel a uvidim, ale co

ce se chci hlavne zeptat - jak spustim ty demo skriptiky

- docela bych si treba myslel ze pomoci "xpl" jenze to

chce nejakeho uzivatel sqltravel a ty se mi nedari nijak

vytvorit - mohl by nekdo ze zkusenejsich poslat

nejaky postup jak docilit zavedeni techto uzivatelu ???

--
  There are no significant bugs in our released software   Bill