ppp & PAP & mgetty & shadows

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Úterý Srpen 12 20:31:41 CEST 1997

On Tue, 12 Aug 1997, Leos Bitto wrote:

> A jak jste to udelal? Ja jsem v pppd 2.2.0f podporu pro pwdb nevidel.
> Chce to nejake specialni upravy?

Ano v pppd 2.2.0f ta podpora nie je. Preskumal som zdrojaky a pridal som ju
tam. Pre blizsie informacie si stiahnite src.rpm a pozrite si patch subor a
spec subor.

ftp://metaxa.levonet.sk/pub/linux/RPMS/ppp-2.2.0fpwdb-3.i386.rpm
ftp://metaxa.levonet.sk/pub/linux/SRPMS/ppp-2.2.0fpwdb-3.src.rpm

alebo uploadol som to na ftp.redhat.com a malo by to byt v /pub/contrib.

> Mozna by vas zajimalo i ze ted jsem si stahnul pppd 2.3.1 a tam je primo
> podpora pro PAM, takze to vyzkousim a uvidim. Bohuzel je potreba
> prekompilovat i jadro.

Mna prekvapilo, ze ludia z redhatu ju nedorobili uz do predchadzajucej
verzie.

			jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones