afio a zftape

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Středa Srpen 13 15:50:46 CEST 1997

Ahoj vsichni,

zkousel jsem pouzit afio pro zalohovani na streamer (DITTO). Zenu to pres
driver zftape instalovany jako modul. Afio vsak skonci s nasledujici
hlaskou:

afio: "/dev/nzqft0": Invalid argument
afio: "/dev/nzqft0": Invalid argument
afio: "/dev/nzqft0": Invalid argument

Nevite proc? Tar funguje ze zarizenim /dev/nzqft0 vporadku a afio na
normalnim souboru take. Zkousel jsem pouzit jako jmeno archivu -, coz by
melo vyhrnout archiiv na stdout. Skutecne to udela. Jakmile vsak udelam

cat seznam_souboru | afio -o - > /dev/nzqft0

zahlasi afio, ze "-": Invalid argument. V manu se obcas slovo tape mihne,
zadne specificke informace vsak ne.
Mate nekdo napad?

BTW: Proc afio? Docela se mi libi moznost prace s "control files".....

				Ivan