Linux, NetWare atp.

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 14 09:28:45 CEST 1997

On Thu, 14 Aug 1997, Michal Ruda wrote:

> nakonfigurovany, SLIST vraci spravny vypis serveru. Proste vsechno
> vypada normalne.

> SLIST:
>
> Known NetWare File Servers        Network     Node Address
> SONS01                                        00000123  000000000001

> IPX_INTERFACE:
>
> IPX Address for (eth0, 802.3) is 00000002:00608C71B5D4.
> IPX Address for (eth0, 802.2) is 00000020:00608C71B5D4.
>
> Nedari se mi namountovat volume z NetWaru. NCPMOUNT skonci vzdy
> takhle:

> ncpmount -S sonsr01 -U ftp_user -V sys /ftp_anonymous
              ^^^^^^^
tady jste se, predpokladam, jen uklepl.

> Logging into SONS01 as FTP_USER
> Password:
> mount failed
>
> Heslo je prokazatelne spravne - z DOSu a Winxx vse chodi normalne.

Zkontrolujte jestli exituje spravne mount point /ftp_anonymous
Dale - ncpmount funguje v bidery emulaci cili ftp_user musi byt v
kontejneru kde ma server nastaven bindery context. Ozkousejte to v DOSu
pomoci LOGIN /B - pokud to nebude fungovat, mate jasno.