Vnutenie typu karty slakwaru

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 14 13:26:15 CEST 1997

> Nevie my niekto poradit, akym sposobom sa da pri bootovani systemu z
> diskiet (net.i,color.gz) vnutit typ karty. Pretoze sa snazi detekovat
> akrtyu, ktora v pocitaci vobec nie je. Ide o kartu 3COM Etherlink III. Aky
> drivwer treba pouzit pre tuto kartu ?Alebo ako to rozbehat s touto kartou ?

Problem s temi disketami ze Slackware je, ze obsahuji
drivery pro prakticky vsechny karty, ktere by se teoreticky
mohly vyskytnout. Ja jsem mel pred tydnem podobny problem.
Protoze jsem mel malo casu, nakonec jsem vymekl a pujcil si
sitovou kartu sice obycejnou a pomalou (ISA), ale takovou,
ze to s ni chodilo. Tu SMC9332 totiz povazoval za svoji driver
pro Tulip, ale spravne se mel pouzit DE4x5.
  Jinak by resenim bylo udelat si boot disketu s jadrem
prelozenym na miru - tedy nacpat tam drivery, ktere budou
potreba, ale zadne dalsi. Podle dokumentace by 3COM Etherlink
III mel podporovat driver, na ktery se pta '3c509/3c579 support?'.

                                                Michal Kubecek