FTP-LINUX [Grrr...]

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 14 15:11:54 CEST 1997

On Thu, 14 Aug 1997, Jan Kasprzak wrote:

[snip]
> : jednou jako neco, cemu lze pri trose drzosti rikat HTML, to cele jeste k tomu
> : zabalene do _chybne_ vygenerovanych MIME-headeru (viz RFC2046: multi-part
> : message _musi_ mit v content-type parametr "boundary"!).
> :
> 	Naprosto souhlasim. Pridal jsem do Meta-FAQ nasledujici bod:
[snip]

vzhledem k tomu, ze mi ten nepovedeny mail zboril Pine (ovsem pote, co
jsem nahodne provedl celkem nesmyslnou operaci), tak bych explicite
zakazal posilani vseho, co porusuje prislusna RFC

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)