Linux a BIOS

Jaroslav Brandis brandis na savba.sk
Pátek Srpen 15 13:23:11 CEST 1997

Jadro s novymi ovladacmi mam skompilovane, kartu detekuje, ale problem
nastava, ked sa snazi natiahnut samotny system. Vypise:
 VFS: mounted root (ext2 filesystem) readonly.
 Unable to open an initial console.
To je asi problem ze na disku neni este nic nainstalovane.(ziadny system, su
tam iba vytvorene FAT-ky). A preto sa pytam, ako vytvorit prvu (bootovaciu,
net.i)  disketu, aby mala v sebe opravene drivery? Aby sa dalo potom
pokracovat pri bootovani s root diskom(color.gz). Alebo tento root disk
treba tiez kompilovat odznova ?

A to je moja otazka. Ako spravit tie dve diskety, ktorymi sa bootuje system
uplne na zaciatku, (net.i, color.gz) alebo root disk a boot disk

                 |      Dubravska cesta 9, 842 35 BRATISLAVA       |
                 |              E-mail:brandis na savba.sk            |