off-line mailovani

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Pondělí Srpen 18 13:18:12 CEST 1997

On Mon, 18 Aug 1997, Dzon wrote:

> ahoj,
> mam dial-up pristup a rad bych vybiral postu off-line [tzn. spojim se,
> prenesu postu, odpojim, prectu, odepisu, pripojim, prenesu, ... proste
> neco ve stylu Eudory]
> poradite, pliiiz?
> potreboval bych aby to slo pomoci PINE, popr. jinym textovym mailerem.

Melo by to jit takhle:

Vyzvedavani posty - program fetchpop. Vyzvedne pomoci pop3 postu ze
serveru a ulozi ji do /var/spool/mail/jmeno. V Pinu se pak nastavi Inbox
na "No value" aby cetl z tohodle souboru.

Odesilani - pomoci sendmailu. Musi se nakonfigurovat tak aby postu jen
hromadil do fronty. Pak se da odeslat naraz zadanim sendmail -q. V
Pinu se nastavi SMTP server na localhost.

Da se pak taky udelat davka ktera navaze ppp, vyzvedne, odesle a ukonci
ppp.

Takhle jsem to zkousel a slo to. Problem byl akorat s tim fetchpopem,
nechce se nejak bavit s posledni verzi pop3 serveru z baliku
imap-4.1-BETA-5.rpm. Nevite nekdo co s tim ?

Pavel.

--
Pavel Kasparek
Brailcom o.p.s., Vysehradska 3, Praha 2, tel. 02/299151