Java+Linux

Marek Fikera fikera na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 18 20:58:30 CEST 1997

V poslednim dopise Petr Srajer pise :

>    1) JDK pro linux verze 1.1.1 je na www.blackdown.org. Relativne
> stabilní verze.
Tady bych spise doporucil JDK.1.1.3-v1 v teto verzi jsou opravene nektere
drobne bugy oproti 1.1.3. S 1.1.1 jsem mel problemy s JNI, ale v 1.1.3 jiz to
bylo opraveno, ale pro Vas je to asi jedno, kdyz chcete pouzivat applety :-)

>    2) Obavam se, ze java applet bez X-ek nepojede, applet potrebuje
> graficky display.
Ne bez toho to opravdu nepujde :-)

>                 Hawk (Domluvil jsem), linuxu a jave zdar
>                                 Petr Srajer.
>
> e-mail:Petr.Srajer na ais.cz

-- Marek
 Marek Fikera | mailto:fikera na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~fikera/

 How do I run Crack under DOS/Win95?
 Reformat your hard-drive and install Linux, then try again.
 CAUTION: this process may lose data.