Novell client pro Linux ???

Marek Fikera fikera na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 18 21:04:03 CEST 1997

V poslednim dopise Istenik.Petr/4600/EPR na epr1.ccmail.x400.cez.cz pise :
> Jsem Linuxovy zacatecnik a tak omluvte moji mozna hloupou otazku:
>
> Existuje nejaky klient (treba neco jako obdoba SAMBY) pro pristup
Ano je to ncpfs, testoval jsem verzi 2.1.1 i 2.0.10, a docela dobre to chodi.
Najdete to na ftp.fi.muni.cz/pub/linux/system/remotefs/ncpfs
> na Novelovske servery ?
>

>    Dekuji za odpovedi
>

> E-mail: Istenik.Petr/4600/epr na epr1.ccmail.x400.cez.cz

-- Marek
 Marek Fikera | mailto:fikera na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~fikera/

 How do I run Crack under DOS/Win95?
 Reformat your hard-drive and install Linux, then try again.
 CAUTION: this process may lose data.