off-line mailovani

"Snek" Stanek Petr finurad na ova.comp.cz
Úterý Srpen 19 10:50:54 CEST 1997

Jan Polak wrote:

> Ja pouzivam pro nekolik uzivatelu kteri maji postu u ruznych provideru
> k plne spokojenisti popclient 3.0.
> Zatim jsem s tim problemy nemel.

Slo by odesilat e-mail pres POP3 ???

Pri odesilani vetsiho mnozstvi posty, je dost otravne prohlizet
frontu sendmailu jestli liz odeslal, a stoji to pak zbytecne vice penez
pro Telecom. (odeslat sendmail -q & , a pak kontrola sendmail -bp)

--
| "SNEK" Petr Stanek          E-MAIL: finurad na ova.comp.cz  |