Sendmail8.8.5 a virtusertable

Vaclav Svoboda svoboda na skoda.cz
Středa Srpen 20 09:06:32 CEST 1997

On Wed, 20 Aug 1997, Miroslav Soja wrote:

> Snazim se nakonfigurovat Sendmail, aby delal aliasy podle virtual_user_table,
> ale pokud do sendmail.cf dam:
>
>  Kvirtuser dbm /etc/mail/virtusertable
             ^^^

> a v /etc/mail samozrejme vytvorim prislusny soubor, tak mi sendmail hlasi
> po sendmail -bi: Cannot open DBM database: /etc/mail/virtusertable: No such file
>
> Dle dokumentace by soubor virtusertable mel byt normalni textovy.

Pouzijte utilitu makemap z distribuce sendmailu:

  makemap dbm virtusertable < virtusertable

kde soubor virtusertable obsahuje dvojice:

  virtualuser na virualdomain     realuser na realdomain

(virtualdomain musi byt definovana makrem Cw nebo v souboru sendmail.cw)

Vysledna databaze je v souborech:
  virtusertable.dir
  virtusertable.pag

Zdravi
	Vaclav Svoboda

  Vaclav Svoboda
  Network Management Center
  Skoda a.s.                                 E-Mail: svoboda na skoda.cz
  Pilsen, Czech Republic                     Phone:  +420 19 77 38 560