Cyrus IMAP 1.5

Martin Knotek knotek na law.muni.cz
Čtvrtek Srpen 21 13:10:43 CEST 1997

  Cau vsichni

  Chtel bych se zaptat zda nekdo neprovozuje Cyrus IMAPD 1.5.x .
  Pokousel jsem se to nejak rozchodit a mam takovy maly problem s jednou
  jeho casti a to s pwcheck.
  Mohl by se mi ozvat nekdo komu to chodi ?

							dik

								jackal

   |    Martin Knotek                  office                               |
   |                                   Pravnicka fakulta MU                 |
   |    privat                         Veveri 70, 611 80 Brno               |
   |    Jirova 7, 628 00 Brno          tel: 41 55 92 78                     |
   |    tel: 44 21 19 14               fax: 41 21 06 04                     |
   |    e-mail: jackal na law.muni.cz     e-mail: knotek na law.muni.cz           |