sitovka v Linuxu

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 22 13:27:59 CEST 1997

Hello, world!

> Hmmm, ja mam tedy jine zkusenosti. Nekde v bazaru jsem pred pulrokem vyhrabl 3
> noname ne2000 kompatibl. ISA karty (kazda byla jina). Jedna stala 150 kacek a
> vykon? Pres 650kB mezi Novellovym serverem(3com) a Win95(ne2000). Bohuzel
> (bohudik) jsem od te doby moc ve Win nepracoval, takze uz nevim co to bylo za
> benchmark nebo jestli jsem to pocital sam (delal jsem ruzny pokusy takze ted
> opravdu nevim ze kteryho je ten vysledek). No ale pokud si dobre vzpominam,
> tak mezi 3com-3com to nebylo o moc vic (snad 720kb, ale hlavu na to nedam). A
> [...]

   Problem je obvykle ten, ze horsi karty maji znacne problemy s delsimi
segmenty site a navic se nektere z nich cas od casu hrouti. Netvrdim ovsem, ze
by NE2000 byly obecne mizerne, ale pouze to, ze se mezi nimi najde podstatne
vice mizernych karet nez mezi ostatnimi (snad s vyjimkou NE1000)...

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"ADA -- A Dumb Acronym"