HELP Ctyri seriove porty.

MORAVIAPRESS, a.s. mpress na bv.anet.cz
Pátek Srpen 22 14:09:51 CEST 1997

Smolik Daniel <smolikdan na hotmail.com> wrote in article
<33EB4579.2030BF4B na hotmail.com>...

> Zadny problem ja je mam take.
>
> To je bohuzel normalni, u PC s obyc seriovou kartou potrebuje kazdy port
> 1 IRQ. Jedine reseni je zakoupeni multiportove karty (cena cca. 6000)
> ta zvlada na 1 IRQ vice COMu.
> Nebo kazdemu portu dat 1 IRQ ja to mam resene nasledovne.
> COM1  IRQ 4 on borad 16550A
> COM2  IRQ 3   ""
> COM3  IRQ 9  karta 16450
> COM4  IRQ 10 karta 16450
> Vse funguje k naproste spokojenosti.
Dik, uz to funguje. Presne jak pises dal jse COM3 na IRQ5 a COM4 na IRQ7 a
jede to bez problemu. IRQ7 jsem si vybral, protoze system pise ze LPT1 je
pooling a navic zatim nemam k Linuxu tiskarnu pripojenou.