Telefenovani skrze Inet

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Pátek Srpen 22 11:01:22 CEST 1997

Zdenek Kabelac wrote:

> Mate nekdo nejake "pozitivni" zkusenosti s hlasovym telefonovanim za
> pomoci
> Linux-u a (I/i)nternetu - pripadne jaky soft a kde by si ho mel clovek
> natahnout, aby to hezky fungovalo ???
> (Pokud to nejde v Linux-u tak mozna doporucte neco opravdu funcniho z
> W95
> a nejlepe neco co je zdarma)

Hi,

jelikoz u nas neni nikdo dalsi, kdo by pouzival Linux /se zvukovkou :-)
/,
tak jsem to zkousel proti NT.
Bud ty programy poradne nejely pod Linuxem nebo pro zmenu pod NT.

Jako nejlepsi mi pripadly SpeakFreely a CyberPhone.
Oba jsou ve verzi pro Linux i pro MS (free).

Kazdopadne si poridte fullduplexni zvukovku, jinak to nema cenu.

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |