sitovka v Linuxu

dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Sobota Srpen 23 12:43:38 CEST 1997

Pavel Hanak wrote:

| Pokud se tyka PCMCIA karet, mam dobrou zkusenost s kartou CNet (CN40 BC PC
| Card). S tim transceiverem je to ale v podstate stejne jako to pise Yenya.
| Karta ma ale velmi dobry pomer cena/vykon. Stoji jen neco malo pres 2000
| Kc.
|
| Pavel Hanak

Ja zase uz rok a pul pouzivam IC-Card Ethernet (klon D-Linku) ke sve plne
spokojenosti.  Jedina potiz je v tom, ze za chvili se mi uplne rozpadne ten
zatr* konektor, protoze toho zkratka zas tak moc nevydrzi.  Funguje v Linuxu
i pod W95 a dnes stoji asi 2500 penez.

Honza Dvorak