Netscape 4.02

Pondělí Srpen 25 09:22:12 CEST 1997

> Nainstaloval jsem to standardnim instalacnim programem NS-INSTALL.
> Vse dopadlo O.K.
> Instaloval jsem to jako root a jako root to taky muzu normalne spustit,
> ale nemuzu
> to spustit jako bezny uzivatel. Ne ze bych k tomu nemel prava, ale po
> spusteni
> to neco dela a pak to vypise 'Bus Error'.

Nastavit promennou MOZILLA_HOME, nejlepe v /etc/csh.login nebo
/etc/profile pro vsechny podle typu shellu, kere pouzivate.

> Snazim se pocestit XWindows. Klavesnici myslim mam nakonfigurovanou,
> ale kde muzu sehnat cesky fonty pro Xsy?

ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/X11/fonts/iso8859-2/

Mozna by to chtelo se nejprve podivat na:
http://ova.comp.cz/linux/czech-howto/ a nepsat hned do konference.
Odkaz na Czech HOWTO je i na www.seznam.cz...

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/